Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

14 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, wat een Z... Weer! Vanmorgen alles droog en met frisse moed op pad! Na 1/5 uur ontbijt en ff later kwamen N en J er ook weer bij. Ik was net binnen toen het voor het eerst weer begon te regenen. Ik zei tegen die meneer doe me nog maar een bakkie! Daarna was het droog. Was wel een sikkeneurig iemand, waarschijnlijk morgendiensten of misschien toe aan een training klantgericht/vriendelijk werken, haha. Wil ik wel regelen! Dus weer droog op weg, na 2.5 uur eindelijk weer eens n barretje waar ze wel heerlijke spullen hadden! Toen ik daar wegging begon het te regenen en het is tot op heden nog niet droog. Wel 28k gelopen, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om in een niemandsoord in een Alberge te gaan zitten.nu zit ik in Vilanova de Lorenzá, beetje doods dorp maar mijn onderkomen is super.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 5853

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: