Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Wiesneuske

Blijf op de hoogte en volg Diana

18 September 2016 | Spanje, Santander

Later op de dag kreeg hij het moeilijk en moest hij ff pauzeren. Ik ben rustig verder gelopen omdat ik niet in het donker langs de weg wil lopen. Onderweg kwam ik eindelijk op 8 k voor het eind nog een café tegen en heb daar nog ff op hem gewacht. Het begon ook kouder te worden dus heb uiteindelijk besloten toch maar door te lopen. Ondertussen had Señora voor mij een kamer geboekt in hotel San Marco's want er was feest in het dorp en jawel de hele nacht tot 7.00uur, brr. Ik had net mijn eten op en toen kwam Nicolas aan, hij zat er helemaal doorheen. Hem voorzien van eten en drinken en toen is hij naar bed gegaan was zeer dankbaar dat ik met hem meegegaan was. Hij ligt nog te maffen. Ik blijf vandaag hier, lijkt wel n leuk dorp en tijd zat. Volgens mij nog ruim 60 naar Santiago. Het was overigens een prachtig wandelweerdag! En voor mij was het echt een eitje, gelukkig. Foti komt eraan! Fijne zondag allen!

  • 18 September 2016 - 12:49

    Roelie:

    hai diana,
    weer alle records gebroken gisteren? wat een trippel! je bent echt wel in een supervorm deze keer.
    Geniet van je rustdag, en dan morgen zeker in 1 ruk door naar santiago.
    moet kunnen toch?
    ben benieuwd hoe je de rest van de tijd gaat invullen, ik zie je nog niet 2 weken niksen.
    gr. Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 5848

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: