Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

13 September 2016 | Spanje, Santander

Ik ben dus in Ribadeo! Alles ligt te drogen op mijn kamer. Zit nu net in een Biologische shop aan heerlijke koffie met chocoladetaart! Ik dacht dan moet ik ook maar eens een biologisch wijntje proberen en dan krijg je meteen een schoteltje met hapjes (tapas) erbij. Ook n klein schaaltje met lepel erin, ik dacht dat dit e.o.a. Dip was maar moest ik op lepelen, heerlijk! Zo kom ik de dag wel door, haha. Net ff FaceTime met moeders gedaan en dat ging prima. Vanavond in rustige omgeving nogmaals proberen. Ik zal wat foto erbij doen maar ik waarschuw alvast, ze zijn somber! Ik niet! Doeiiiii. Fijne avond.

  • 13 September 2016 - 18:21

    Angela:

    Regen is minder ...hier is het 32 graden !!!! Maar chocoladetaart maakt veel goed. Wijntje erbij en ta pas.....heerlijk genieten is dat !!! Alles biologisch super goed bezig !!!! Ga zo door! Hoop dat de boel droog is voor morgen en dan weer lekker op pad !! Groeten Angela

  • 14 September 2016 - 09:47

    Ben Uut Grolle:

    Ja, inmiddels de prijsjes bekeken. Je komt met een puntzak euries terrug ri Gaanderen. Hahaa. En een Bask? Ook hier blijft het verdomde warm. Deze week nog. En dan komt Wodan langs. Donder en bliksem. En bij jou? Nog niets van dat op je pet gekregen? Gisteraaf las ik nog een facebook verslag van Theo Tromp. Loopt momenteel de Coast to Coast. Welnu, die was bijna zijn deelnemers kwijt. Die gasten zouden zonder hem nog 15k moeten lopen. Tot het noodweer uitbrak. Hij heeft uren met zijn busje door onherbergzaam gebied gereden. Uiteindelijk heeft ie het clubje in een hut gevonden. Eind goed, al goed. Hee, ee bunt gewaarschuwd. Blijf die natuur in de gaten houden. Plezier daaro. Kump goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5858

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: