Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

07 September 2016 | Spanje, Santander

Ik doe het verhaal in 2 want als het TE lang is en niet verstuurd word kan ik weer opnieuw beginnen. Gisteravond waren ze dus heel behulpzaam en aardig maar soms, zoals gistermorgen niet vooruit te branden. Het boeit ze soms niet of ze wel of niet wat verkopen. Paar dagen geleden in het hotel kon ik pas om 20.30 eten bestellen omdat dit volgens Spaanse gewoonte was, alsof ik dat niet wist. Maar ik had zo'n trrrrek, haha, dat doen ze op de Frances toch anders en hier op vele plaatsen gelukkig ook! Verder is er altijd veel kabaal ' savonds en ' smorgens vroeg maar ook dat went. Over het algemeen zijn de Spanjaarden erg behulpzaam en aardig! Zo hier moeten jullie het mee doen. Ik ben in Colunga en overnacht met 1 ster en het ziet er brandschoon uit. Tot morgen! E/o reactie. O ja, ik zal n paar foti toevoegen.

  • 07 September 2016 - 16:36

    Ben Uut Grolle:

    Zo te zien is dit je laatste bericht. Voor nu. Morgen krijgen we weer een grijze rakker van je. Hahaa. Met mooie belevenissen. Te warm?! Je hebt toch wel wat op het bolleke. Zonnebril op. Doe het maar. Voor je het weet heb je later ellende. Ik tob in de zon al met miene ogen. Jazeker. Voor hoe lang ben je aldaar onder de pannen? Ben benieuwd. Dat hebben we eigenlijk niet van je vernomen. Of toch onbetaald verlof? Stoer!!!! Nu lekker de benen omhoog. Even relaxen. Morgen ist weer zo ver.

  • 07 September 2016 - 18:07

    Diana :

    Hé, ik ben hier tot 1 okt. Geen onbetaald verlof, kan ik me niet veroorloven. Zonnebril draag ik nooit, heb er nog wel aangedacht. Schijnt dat je eerder staar krijgt wanneer je veel in de zon bent zonder z bril? Moet ik er toch maar eens aan beginnen.let niet op mijn taalgebruik want ik corrigeer niets. Soms maakt het systeem er maar wat van. Zo, ik ga ff happen en nog 1 drinken het is tenslotte vakantie. Voor mij dan hè! Adios.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 5866

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: