Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

19 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, gister de laatste feestavond (tot1.30uur) meegemaakt in Sobrado. Ik had daar een vrije dag en zag diverse peregrino's binnenkomen waaronder Margan Freeman...... Haha, dat was n leuk weerzien. Vanochtend om 8.00uur op weg en de eerste die ik achterop kwam was Italiaan Marco. Dit was een verrassing want ik dacht dat hij allang in Santiago was. Hij had n paar moeilijke dgn. Achter de rug en liep nu ook als een slak, haha. Maar ff gezellig met hem gebabbeld. Tijdens de koffie/ ontbijt stop kreeg ik een app. Van Nicolas dat hij in Santiago was en heel gelukkig! Ff later kwam ik A. Uit Duitsland tegen, hij liep zonder zijn maatje, deze had t ff niet op een rij vandaag en wilde wat ruimte. Dus met hem verder gelopen, goeie gozer en gezellig ook! Op een geheven moment kwamen we op de camino Frances en dat was thuis konen. Wat een gezelligheid Weer, om de zoveel k een kroeg. Lekker biertje drinken en kletsen met diverse mensen.