Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

18 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, B. D. Gister niet geschreven omdat ik pas om 21.30uur aankwam en toen nog moest eten, verder alles prima. Gistermorgen na buiging wandelen kwam Nicolaas mij achterop. Ik had hem niet meer gezien omdat hij een dag ziek geweest was en een keer een nacht doorgelopen was. Hij moet vandaag Santiago halen. Is nogal n verhaal met hem. Hij heeft net kanker achter de rug met alle sores van dien en wil perse de camino uitlopen. Toen hij me achterop kwam vroeg hij of ik meeliep tot Sobrado maar dat betekende voor mij 2 etappes uit het boekje en dat zou dan 63 k zijn. Omdat ik een paar dagen ruim 20k had gelopen en steeds te vroeg in n verloren dorp aankwam dacht ik komop ik ga de uitdaging aan! En ik ben tenslotte gezond en in topvorm en vond dat ik voor hem deze uitzondering moest maken!

  • 19 September 2016 - 09:16

    Theo:

    Heej Topper

    Ja das ff karakter tonen mooi dat je die Nicolaas ff support !!!
    Ik zit nu ad Hal dus geen kaart id buurt maar tis nog maar 40 km geloof ik
    oke nog ff stappen en dan relaxen met t liebliche wohl zeggen ze hier.

    Buenos Tardes tu Hermanos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 5839

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: