Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

20 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, vanmiddag 13.300uur was ik in Santiago! Begin net 2 kleine blaartjes te krijgen dus het is mooi geweest. Het was weer een mooi wandelweerdag. Tot. v/a Santander ruim 578 k. In 18 dgn. Het was weer een mooie ervaring. Gisteravond nog contact gehad met 2 Australische dames en het waren geen bekenden van elkaar. Een van hen had net als ik vorig jaar in mei de camino Frances gelopen, alleen 2 dagen later begonnen. Niet gezien, vond ze jammer. Ik kreeg haar adres voor als ik weer in Australië zou komen en om eventueel n volgende Camino door te geven, haha. De andere heb ik vandaag nog ff pauze mee gehouden. A. Heb ik nog n 10 k mee gelopen en daarna kwam ik hier de rest weer tegen. Gisteravond nog lekker aan de likeurtjes gezeten samen. De bediening was zeer vriendelijk. Verder was het weer snurken geblazen en ik hoop daarom vannacht eens normaal te kunnen slapen. Foti van gister en vandaag kont er hopelijk aan. Fijne avond allen!

  • 20 September 2016 - 18:59

    Angela:

    Super you did it! !!! Gefeliciteerd! !!! Geniet nu van de tapas en vino tinto !!!!

  • 20 September 2016 - 22:33

    Olga:

    Héé wat goed van je! Ik hoorde (las) net van gj dat je het weer hebt gedaan! Goed hoor! Ik ga je verslagen nog lezen, maar alvast groeten van ons!

  • 20 September 2016 - 22:52

    Ben Uut Grolle:

    Kort maar krachtig: R E S P E C T

    En dat op Prinsjesdag!

    NB: Je krijgt straks 1% koopkrachtcorrectie.

  • 21 September 2016 - 08:06

    Diana :

    Hola, bedankt voor jullie goedheid!! Ik heb voor het eerst tot 8.00uur geslapen en dat voor midden in t centrum!
    Olga, lees ze!

    Moet ik straks Zeewolde doen zeker, haha!

  • 21 September 2016 - 08:13

    Ben Uut Grolle:

    Zeewolde? Hahaa. Die is net geweest. Ook Nijmegen/ Rotterdam (160km) binnen 1,5 dag is ook net geweest. Gewoon een jaartje rust Lady Di. Doennnnnnnnn.

  • 21 September 2016 - 08:19

    Diana :

    Hahaaaa, wat naar!! Moet ik maar ff n WS winterstop houden!

  • 21 September 2016 - 13:12

    Diny:

    Hola Diana,

    Top, je hebt het weer geflikt. Het werkgedeelte zit er weer op, nu alleen nog maar genieten van alles.
    Heel veel plezier nog en tot snel.

    Groeten Diny

  • 21 September 2016 - 20:25

    Els De Ruiter:

    jeetje wat een prestatie Diana,heb met veel plezier je berichtjes gelezen,knap hoor.

  • 21 September 2016 - 22:11

    Diana :

    Hey Els!, bedankt hoor! Het was weer een leuke happening. Hier en daar kom ik nog n bekende tegen en dat maakt het ook verrassend. Soms denk je ik zie ze niet meer omdat ze al naar huis zijn maar vanavond kwam ik Marco de "slak" weer tegen en hebben we samen gegeten, leuk!
    Vandaag n relaxe dag en morgen maar weer eens op pad maar dan met de bus. Fijne avond nog en tot binnenkort! Tijd vliegt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 5829

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: