Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

15 September 2016 | Spanje, Santander

Vanmorgen na het heerlijke ontbijt weer flink aan de wandel. Na een poosje kwamen er 2 Italianen bij en op de eerste koffieshop zaten weer een groep " bekenden". Daarna eindeloos gelopen alleen maar groen, groen en nog eens groen gezien. Af en toe wel weer die heerlijke eucalyptus lucht. Uiteindelijk toch aangekomen in Gontán. Morgen maar weer verder, het schijnt mooi weer te worden. Foti komt eraan, fijne avond allen en tot morgen!

• 15 September 2016 - 16:40

Ben Uut Grolle:

Hahaa. Pragtig! Het klinkt als "Van onze vrouw uit Baskenland" ! Ee bunt op dreef. En nu weer inhouden. Anders te vroeg aan het eindstation. En dat skiet ook weer niet op. Ikzelf raak er steeds meer zeker van. Jij goat het stuk ri Trondheim ook lopes. Das een heel andere koek. Maar dat komt. Voor nu proost kanjer. Oe doet het toch maar! Tjuus

• 15 September 2016 - 17:06

Diana :

B uit Grolle, ge bent toch ook wel een ras optimisch, haha! Straks eerst maar weer eens samen eten, niet waar?

• 15 September 2016 - 22:27

Joos:

Hé Diana, wat schrijf je toch altijd leuke stukjes, verheug me er altijd op om het te lezen!
    Bij de 2 Italianen moest ik aan het liedje van Connie Froebes(héél lang geleden) denken, ik zal het voor je zingen wanneer je weer thuis bent....;-)
    Helemaal geen blaren? wat ben je toch een kanjer!!
    lieve groetjes Joos

• 16 September 2016 - 14:47

Ben Uut Grolle:

Hallo Joos, wat dat liedje van Connie Froebes betreft; geef wat regels tekst. Ook al zing je het niet. Ben nieuwsgierig! Bvd.