Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

13 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, ik was lekker vroeg op eindbestemming voor vandaag. Vanmorgen werd ik wakker met gekletter op de ramen en jawel hoor regen! Ik ff op weersverwachting kijken en de komende 3 dagen 20mm per dag en 18gr. Een dag heb ik dus achter de rug. Het liep heerlijk (30k) maar het uitzicht is dan net iets minder. Ik vind het prima zo, minder vermoeiend. Vanmorgen 6 rugzakken voor me en later op de dag n Canadees en een Duits vrouwtje die op Mallorca woont. Met hun koffie gedronken en ontbijt! Ik had zelf wel een heerlijke nectarine op voor ik wegging. Die zijn hier geweldig lekker en groot! Onderweg veel tussen de mais (hier zeggen ze mai) gelopen en boerderijen, iets voor Wimken? Aan de zee hoor! Maar... Het stonk soms behoorlijk, haha. Verder steeds regen en net voor ik aankwam een stortbui cadeau. Alles Z.. Nat.

• 13 September 2016 - 19:19

Theo:

Heej Jaantjen

T is wel de wereld op zn kop hier hardstikke droog en 30 Graden en meer en in Spanje 18 gr en regen en dat allemaal half september, Al Gore krijgt toch gelijk met zn globel warming .
    Maar gek dat die boeren daar stinken doen ze hier helemaal niet ( sarcasme off ) .

Geniet ze nog Buenos noches tu Hermanos .

• 13 September 2016 - 19:23

Diana :

Haha, klopt allemaal maar hier in het Noorden regent het wel vaker hè? Heb nog geluk gehad tot nu toe en als het bij 3 dagen blijft, vind ik het oké.