Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

13 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, ik was lekker vroeg op eindbestemming voor vandaag. Vanmorgen werd ik wakker met gekletter op de ramen en jawel hoor regen! Ik ff op weersverwachting kijken en de komende 3 dagen 20mm per dag en 18gr. Een dag heb ik dus achter de rug. Het liep heerlijk (30k) maar het uitzicht is dan net iets minder. Ik vind het prima zo, minder vermoeiend. Vanmorgen 6 rugzakken voor me en later op de dag n Canadees en een Duits vrouwtje die op Mallorca woont. Met hun koffie gedronken en ontbijt! Ik had zelf wel een heerlijke nectarine op voor ik wegging. Die zijn hier geweldig lekker en groot! Onderweg veel tussen de mais (hier zeggen ze mai) gelopen en boerderijen, iets voor Wimken? Aan de zee hoor! Maar... Het stonk soms behoorlijk, haha. Verder steeds regen en net voor ik aankwam een stortbui cadeau. Alles Z.. Nat.

  • 13 September 2016 - 19:19

    Theo:

    Heej Jaantjen

    T is wel de wereld op zn kop hier hardstikke droog en 30 Graden en meer en in Spanje 18 gr en regen en dat allemaal half september, Al Gore krijgt toch gelijk met zn globel warming .
    Maar gek dat die boeren daar stinken doen ze hier helemaal niet ( sarcasme off ) .

    Geniet ze nog Buenos noches tu Hermanos .

  • 13 September 2016 - 19:23

    Diana :

    Haha, klopt allemaal maar hier in het Noorden regent het wel vaker hè? Heb nog geluk gehad tot nu toe en als het bij 3 dagen blijft, vind ik het oké.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 5828

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: