Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

12 September 2016 | Spanje, Santander

Vandaag na 2 k ontbeten en toen 32 k gewandeld. Weer een hete dag. Mooi landschap maar ik ben blij dat ik nu relax op bed zit in een heel mooi hotel. Zijn er niet veel hier en de eerste de beste was gesloten. Heb ik ook vaker meegemaakt, denk je iets met mooi uitzicht gevonden te hebben is er niemand te bekennen. Dat is niet leuk als je moe bent maar elke keer wel weer een uitdaging. Ik ben nu in de plaats la Caridad. Ik heb 2 dagen met een Bask gewandeld, zal foto toevoegen. Morgen weer alleen op pad voor zolang het duurt! Gisteren met mijn verjaardag wel de gasten van eerdere dagen tegen gekomen en dat was leuk, weer! Adios e tot de volgende!

  • 12 September 2016 - 21:15

    Angela:

    Hey Diana super dat je een leuke verjaar-dag hebt gehad !!!! Hier is het ook heet, 30 graden !!! Zo'n eucalyptusbos is heerlijk om door de lopen !!! Je bent goed op dreef met je kilometers !! Super !! Ga zo door !!!! Veel wandelplezier !!! Groeten Angela xxx

  • 13 September 2016 - 06:52

    Roelie:

    Oeps, je verjaardag vergeten.
    Alsnog van harte, ik las dat je een mooie dag hebt gehad.
    Veel drank en gezelligheid ( maar eigenlijk lees ik dat iedere dag)
    het klinkt als 1 groot feest.
    Hopelijk wordt de tweede helft (jaja, gaat snel) net zo mooi als de eerste.
    En nu weer op naar werk!
    gr. Roelie

  • 13 September 2016 - 09:06

    Ben Uut Grolle:

    Drank en goed etten! Hahaa. Di, ze gaan nog wat van je denken. En dan hebben we het nog niet gehad over al die manleu welke jou aan zitten te staren. Ik zou, echt, wanneer ik jou zou zijn, een muizenval bij me hebben. Kun je hem in nood altied er op zetten. Ik zie het al. Wat zou die Bask zeggen? Ola? Gister las ik je bericht rond 21:30 u. vlak voor Utrecht. De trein stond stil. Ik moest weer ri Leyden. Weg die mooie Achterhook. En het ging met miene mobiel ook echt niet lukken. Dan nu maar ff. Sodemieters. Lady Di, blief opletten. De kermisse is nog nie voorbij en heb een hoop fun. We volgen oe! Tjuus. Ook van miene mooie Marion uut Grolle een hoop sjeune grussen. Adios.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 5825

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: