Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

10 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, ik ben aangekomen in Soto de Luiña. Mooie omgeving. Lange, warme wandeling. Gisteravond het oude stadje Avilés bekeken, zeer de moeite waard. Op het terras n paar rosados gedronken en toen op zoek naar iets te eten. Kwam ik de Ier tegen en heb toen met hem nog n rosétje gedronken en een heerlijke pizza gegeten. Vannacht heerlijk geslapen en vanmorgen in het hotel ontbeten. Dat was maar goed ook want de eerste 3 uur kon ik niets vinden. Toen toch maar n lekkere AppleCake gepakt met foute koffie in een Alberge. Wat betreft koffie ben ik hier zeker op mijn plaats. Verderop kwam ik eindelijk weer wat " bekenden" tegen, de 2 Italianen en ff later een stel uit Bilbao, daar heb ik een poosje mee gewandeld. Was ik mooi de dip door en kon ik er weer tegenaan. Nu slaap ik in n hostel, alleen n kamer maar sanitair delen. Helemaal goed en dat voor €15
Nu zo ff de omgeving verkennen en ik zal nog n paar foti toevoegen. Fijne avond allen.

  • 10 September 2016 - 17:52

    Els De Ruiter:

    He Diana,

    Leuk om alles te volgen en te lezen,fijn dat het goed gaat,doe wel voorzichtig en drink niet te veel,grapje!!! Hele fijne verjaardag morgen!!Groetjes Els

  • 10 September 2016 - 18:00

    Angela:

    Hey Diana........Oudejaarsavond dus !!!! 2 jaar geleden alweer dat we in Peru waren !!!! Nou drink er vanavond 1 ......op morgen.......veel plezier
    morgen !!!! Wandelse

  • 10 September 2016 - 19:37

    Diana :

    Ja, wie heeft dit nou...... Rosé, cider, eten en dit allemaal buiten in een prachtige omgeving!
    Moet nog wel zien wat het eten gaat worden haha! Maar bedankt dat jullie eraan denken! Inderdaad Peru, lijkt al veel verder weg! Zal zo nog ff n paar foti plaatsen van bekenden die hier waren/aankwamen!

  • 11 September 2016 - 08:41

    Ben Uut Grolle:

    Hahaa. Fifty seven! Je hebt het gered. Feli tante Di. Nog 8 jaren te gaan en je zit toch echt op de Route 65. Goed, nu zijn we allemaal jaloers op je. Jij hebt het verstand op nul en wandelt heerlijk over Gods wegen. Wij denken na over een VanderValk hotel aan de A18 bij Doet om ietwat de krimp te bestrijden. Fijne verjaardag! Ook al is het nine eleven.

  • 12 September 2016 - 08:38

    Diny:

    Goede morgen Diana,

    Fijne verjaardag gehad in het mooie Spanje? Je hebt prachtige foto's gemaakt. Wat mooi toch dat je overal weer oude bekenden tegenkomt, het is toch maar een kleine wereld hë.
    Geniet van je dag, doen wij hier ook, het is prachtig weer.
    Wandel lekker, tot je volgende reisverslag.

    De groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 5832

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: