Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

06 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, vandaag weer flink mijn best gedaan. Heet weer! Vanmorgen kwam ik een groep Mexicaanse mannen tegen en even verderop vroegen ze of ik bij hun kwam zitten. Nu dat heb ik maar gedaan (zie foto fam. App.) daarna een stukje opgelopen met een jongen uit Texas. Het was weer een mooie tocht maar echt een stuk rustiger dan de Frances vorig jaar mij. Je komt om de zoveel k wel mensen tegen maar dan weer een hele poos niemand. Op een gegeven moment kwam ik een jong stel Duitsers tegen, waarvan zij wel n bitch was ( leek mij) en hij misschien n sulletje, haha. Zij ging over het strand lopen en wij wat meer beschut, zoals de holle wegen in Limburg. Toen ik weer goed op gang was ben ik alleen verder gelopen. Ineens kwam er een Russich meisje achter me aan om te vragen of ik wist hoever het was naar een volgend slaapplek. Het is steeds weer verrassend wat je meemaakt. Nu staat er een groot bord eten voor me klaar. Zal straks wat foti sturen!

  • 06 September 2016 - 19:43

    Hermanos:

    Hallo topper

    Heb je die Mexicanen nog gevraagd of ze El Chapo kennen ? haha ( de grootste drugsbaas ooit)
    niet altijd n goed idee , ik vroeg n keer n stel Columbianen naar t wel en wee van de Farc nou t leek wel of ze door de bijen gestoken werden .
    Maarre sjouw ze nog en geniet van de Tapas en de Vino !

    Vr Gr je Broer

  • 07 September 2016 - 08:42

    Ben Uut Grolle:

    En ut lupt en ut lupt en ut lupt. Maar skoonheid. Doe je nog ff vragen beantwoorden? Hahaa, we willen response. Althans ikke. Maar wel voor het drinken van die zware Spaanse rode wijn die antwoorden ff terug slingeren. Thx. Ik las strand! Dat betekent dat je met die hitte ook nog ff uit de kleren kunt. Even verkoeling zoeken. Opdrogen, het spul weer aan en verder. Dat kan ik je aanraden. Heerlijk Di!

    Leuk weer al die nationaliteiten aan je lijssie te kunnen toevoegen. Maar nu die gasten allemaal ri Achterhook krijgen. Hier die mooie wandelpaden laten bewandelen. Van Doet tot Grol. Van Eibergen tot Oldenkotte. Van Wenters tot? De VVV zal het fijn vinden. Levert weer gelden op in het laatje. Laters maar weer. Wandel ze! Dikke kuzzz.

  • 07 September 2016 - 09:50

    Diny:

    Hola schonezus,

    Wat een belevenis daar in het mooie Spanje en wat een nationaliteiten. Leuk om steeds weer te lezen. Geniet je nog wel een beetje van het al het moois dat je ziet of is het alleen maar lopen en 's avonds een terrasje met Tapas en Vino? Altijd fijn daar trouwens, net als 's morgens de koffie met een lekker broodje Tortilla.
    Loop ze nog even, GENIET en we zien graag jouw belevenissen weer tegemoet.

    De groeten, je schonezus.

  • 07 September 2016 - 15:05

    Diana :

    Hé Ben, ik had gisteren gereageerd, toch? Weet je nog steeds niet wie Huppelekei Is? Het is THE one and only Bruce Springsteen! Niet meer vergeten. Vandaag maar 22 gelopen ff rust in de hut. Zal zo het verhaal ff opschrijven. Ga jij maar eens onderzoeken wat n goede GPS voor mij is. Ga ik kopen als ik geld over hou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5826

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: