Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Door: rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

04 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, daar ben ik san eindelijk! 1sept. naar Bilbao, 2 sept. Naar Santander! Vandaar 3 sept. begonnen te lopen en begrijp nu waarom mensen het eerste stuk de trein pakken, veel asfalt met druk verkeer. Maar ja ik ben gegaan om de camino te wandelen! De eerste dag 43 K was zwaar, even inslingeren zoals GJ altijd zegt (marine). Kwam een Frans koppel tegen, een Duitser en Louis van Bahia Brasil, dat klinkt toch wel anders dan Dortmund of Straatsburg! 'S avons aangekomen in het plaatje Santillana del Mar, prachtig. Geslapen in een pousada, ook prachtig. Had ik wel verdiend. Vandaag lekker bewolkt wel warm, ik was drijfnat en dat voor mij. Paar Spanjaarden wilden met me meeliften, ik ging zo hard. De toon is weer gezet, haha. Laatste 13 k met n heel aardige Pool gelopen. Nu overnachten in een groot vissersdorp.