Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Diana - WaarBenJij.nu

Camino

Door: rowierik

Blijf op de hoogte en volg Diana

04 September 2016 | Spanje, Santander

Hola, daar ben ik san eindelijk! 1sept. naar Bilbao, 2 sept. Naar Santander! Vandaar 3 sept. begonnen te lopen en begrijp nu waarom mensen het eerste stuk de trein pakken, veel asfalt met druk verkeer. Maar ja ik ben gegaan om de camino te wandelen! De eerste dag 43 K was zwaar, even inslingeren zoals GJ altijd zegt (marine). Kwam een Frans koppel tegen, een Duitser en Louis van Bahia Brasil, dat klinkt toch wel anders dan Dortmund of Straatsburg! 'S avons aangekomen in het plaatje Santillana del Mar, prachtig. Geslapen in een pousada, ook prachtig. Had ik wel verdiend. Vandaag lekker bewolkt wel warm, ik was drijfnat en dat voor mij. Paar Spanjaarden wilden met me meeliften, ik ging zo hard. De toon is weer gezet, haha. Laatste 13 k met n heel aardige Pool gelopen. Nu overnachten in een groot vissersdorp.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Camino Del Norte

Wandelen zoals het uitkomt! Start v/a Santander.

Recente Reisverslagen:

22 September 2016

Camino

20 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

19 September 2016

Camino

18 September 2016

Camino
Diana

Levensgenieter

Actief sinds 08 Juli 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5837

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 01 Oktober 2016

Camino Del Norte

Landen bezocht: